Sunday, November 29, 2009

hello aidiladha


Allahuakbar, Allahuakbar, wallillahilham..

haiii.. korang semua sehat?
maaf dah lama tak update blog. busy doe.
di kesempatan ini aku nak ucapkan
"selamat menyambut Hari Raya Aidiladha"
kepada keluarga, rakan rakan, dan kenalan semua.

lama gila tak update blog. bukan ape..
hari tue exam, dan semua semua la. :D

good luck kepada kawan kawan yang tengah amik SPM, STPM & Final paper kolej korang.

-----------------------------------------------------------------------------------------

( aishah ibrahim bagi picture nie. chantik kan? )

cerita terbaru:

" gua dah boleh cakap arab. tapi gua sound stupid sikit bila gua speak arab. HAHA!"

nak dengar sikit tak?
okeii..

"ya am, wahid sheesa tukhfah wa tenin asyir manju"

maksud nya

"wahai abang, bagi aku satu sheesa epal dan dua jus mango"

p/s: aku pun rindu kauorang semua. :)

13comments: