Sunday, December 20, 2009

" ctrl + z "

cerita terbaru:
baru balik dari mansoura .
seronok weh. aman je. :)
thanx Don jemput kami ke sana.

"orang egypt cakap, mansoura la tempat gadis cantik arab"
memang betul. ;D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ayah!!!
dulu kecik kecik abang dah belajar semua kan?
tapi abang rasa, ayah lupa ajar satu..
abang sedihhh..

kalau lah ayah ajar abang apa itu "ctrl+z"

tadi aku seperti mencari butang " ctrl+z"
tapi musnah pencarian aku.
cuma aku masih ingat apa itu ayah.
bermain dengan pengalaman.

jatuh turun bangun dan bukan terus menaik.
tapi tetap tiada butang "ctrl + z " bukan ?
:)

dan terima kasih cik N. aku baru baca tulisan kau untuk aku tadi.
teruskan perjalanan kau dengan hati yang gembira . ;D

23comments: