Sunday, June 6, 2010

Mimpi Basah

gambar tiada kena mengena dengan cerita. itu justin bieber.

hari ni
gua rasa macam dunia ada yang tak kena.
mana tak nya, awek manis manis keliling pinggang.

gua check satu badan, tak de perubahan dari semalam.
nak kata gua baru pergi saloon semalam tak de pulak.
nak kata gua ada kereta satria. pun tak de jugak.

ade sorang awek ni tak tahan agak nye. tegar, dia mintak sign gua.
gua cakap apa ada hal. seribu kali untuk awak pun boleh. sweet kan?
gua pun seluk poket baju mencari pen. Terasa kehadiran bendasing.

" semenjak bila gua pakai tanda nama ni ? " bisik hati
gua pun toleh pantas melihat tanda nama itu

.....
" cuckoo, cuckooo " bunyi alarm.
terjaga gua dari mimpi.
berpeluh peluh jugak dibuatnya, terasa lain dari peluh jantan gua yang selalu.
mengekek ngekek gua mengenangkan tanda nama itu

" Justin Kibi "
hahaha

14comments: