Saturday, October 17, 2009

tulisan kosong pertama dari aku di cairo

-baru lepas skype dengan family-

haii.
lama dah tak tak post blog.
alhamdullilah skunk nie dah dua minggu dekat cairo.
terkapai kapai lagi la.
bukan senang seh nak adapt suasana, budaya baru.
haha. doakan aku berjaya makan roti hari hari.

sori lama dah tak jenguk blog korang.
tenet susah la kat sini.
kalau laju pun YM dgn skype je la.
apa YM korang eh? meh aku add. ;D

---------------------------tumpang berpuitis--------------------


aku pernah berperang demi satu cinta.
aku pernah berseronok bersama cinta.
aku pernah bercerita tentang cinta.
aku pernah juga mati kerana cinta.

kerana itu aku sedar.
aku dicipta untuk terus berlari.
walau selambat kura kura tua.
aku akan terus berlari demi satu janji.

bisik aku ini kosong hei wonderwoman.
agar kau terbang dan aku melambai lambai.

29comments: