Monday, October 5, 2009

aku dan Bahrain

"wahhh"
itu perkataan pertama aku mula kan entry hari nie.

dari aku amirul izha sharuddin.
jam 10 pagi disini. jam 3 petang di malaysia.
berada di Gulf Air Airport, Bahrain.

satu malam aku bermalam di Bahrain.
sampai sampai aku melihat udara yang penuh dgn debu debu pasir.
dikelilingi air laut yang biru seakan pulau tioman.
melihat budaya suasana yang begitu berbeza dan jauh berbeza.
kasar kasar orang orang arab nie.
panas baran. itu yang aku nampak.
tapi hati mereka aku tak tau la. haha
--------------------------------------------------------------------
aku tak keluar kan satu sen pun dekat sini.
jangan ingat pound sterling tue mahal.
rupa nya Dinar bahrain lagi mahal.
sejumlah RM13 diperlukan untuk dapat 1 Dinar. haha
-------------------------------------------------------------------
btw, terima kasih bloggers bloggers yang komen entry lepas.
alhamdullilah, cepat je aku dapat post entry baru.
:)
keep in touch semua. :)
aku rindu mama ayah adik oman nina dan semua kenalan.

p/s: sebut betul betul " bahrain, bukan " bain". haha.

17comments: