Saturday, October 3, 2009

tulisan akhir dari aku sebelum berangkat ke cairo esok.

------------------------------------------------------------------
jangan gusar pada aku.
aku janji aku pulang atas nama ilahi.
membawa keikhlasan untuk berbakti pada tanah air.
percaya pada aku mama ayah adik kawan dan semua kenalan.
dan terima kasih mama ayah adik kawan dan semua kenalan.
kesilapan yang lalu aku cuba jadikan peta arah untuk mendatang.
agar aku berjaya kelak. dunia dan akhirat.
insyaALLAH.
-------------------------------------------------------------------
assalamualaikum.
aku amirul izha sharuddin.
aku mintak ampun jika aku ada salah silap
sepanjang aku berblog di tanah melayu ini.
salah silap aku zahir dan batin. harap ampunkan.
doa kan aku berjaya dalam pelajaran aku di sana. eh eh?
:)

esok. 4 oktober 2009.
11-30 A.M aku akan berlepas dari
Kuala Lumpur - Cairo.
dari aku
amirul izha sharuddin
di meja komputer Empress Hotel, Nilai.
3 oktober 2009. 11.00 P.M.
bergelumang dengan senyum muram ingin meninggalkan tanah air sendiri.
meninggalkan keluarga tercinta, kawan terhebat, dan kenalan termanis.
meninggalkan kehidupan yang aku gelar "life"
dan meninggalkan segala gala nya ke arah dunia baru.
:)
sedih sebenarnya nak catit panjang panjang.
terima kasih semua.
;D

16comments: